Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Συνέντευξη στο Marketing Week





Ο Κίμων Αντύπας, μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, απαντά στις ερωτήσεις της Κατερίνας Πολυμερίδου.
1) Εδώ και μία δεκαετία περίπου, ένα από τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο των PR, είναι η ανεπαρκής γνώση του κοινού για το τι είναι Δημόσιες Σχέσεις και η στρεβλή αντίληψη για τις μεθόδους που χρησιμοποιεί. Γιατί δεν έχει σταθεί δυνατό όλα αυτά τα χρόνια να αντιστραφεί αυτή η εικόνα;
Δεν θα συμφωνήσω με την αντίληψη αυτή. Η τελευταία δεκαετία κυρίως υπήρξε ένα χρονικό διάστημα όπου οι Δημόσιες Σχέσεις έκαναν αλματώδη πρόοδο και σε σημαντικό βαθμό εδραιώθηκαν και στην επικοινωνιακή αγορά, ενώ ενισχύθηκε και η θέση τους στην αντίληψη της Κοινής Γνώμης. Σήμερα βλέπουμε ένα μεγάλο βαθμό αυτόνομων pitch του ιδιωτικού τομέα για διερεύνηση και συνεργασίες με εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων ενώ συνεχώς επεκτείνεται η τεχνογνωσία και το εύρος των υπηρεσιών που οι εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων προσφέρουν και η αγορά αντίστοιχα αναζητά. Φυσικά δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι έχουμε φτάσει στο βαθμό ωρίμανσης των πιο προηγμένων αγορών αλλά ας μην ξεχνάμε πόσο πιο αργά- μόλις στις αρχές τις δεκαετίας του 1990- ξεκίνησε η προσφορά πραγματικού επιπέδου υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων στη χώρα μας.

Στην κατεύθυνση της εκπαίδευσης της αγοράς και ιδιαίτερα από την ώρα που συγκροτήθηκε ο τομέας PR της ΕΔΕΕ έχουν αναληφθεί αρκετές πρωτοβουλίες εκπαίδευσης της αγοράς, είτε με συγκεκριμένες εκδόσεις είτε με online ενέργειες είτε ακόμη με πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα προς στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών διευθυντικών στελεχών του χώρου μας κυρίως σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας και άλλους τομείς.

Για τη διατήρηση κάποιας στρεβλής εικόνας θέλω απλά να σχολιάσω ότι δεν είναι άμοιρο ευθυνών το γεγονός ότι διάφορα σχήματα ή πρόσωπα αυτοχρίζονται PR practitioners και προσφέρουν, κατά τη γνώμη τους, υπηρεσίες PR εξαιρετικά αμφιλεγόμενου επιπέδου.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ PR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου