Είναι ομάδες ανθρώπων εσωτερικά και εξωτερικά με τισ οποίες επικοινωνεί ο οργανισμός.
8 βασικές κατηγορίες κοινού:
- Κοινότητα
παραδείγματα: α) αστυνομία, β) πολυκατάστημα
- Επενδυτές
- Διανομείς
παραδείγματα: α)πωλητές, β) καταστηματάρχες, γ) χονδρέμποροι
- Προμηθευτές-υλικων και υπηρεσιών
υπηρεσίες.
- Πιθανοί υπάλληλοι
παραδείγματα: α) φοιτητές, β) μαθητές
- Καταναλωτές- Χρήστες
- Καθοδηγητές Γνώμης
παραδείγματα: α) δημοσιογράφοι, β) ένας Δήμαρχος
- Υπάλληλοι
παραδείγματα: α) στελέχη, β) διευθυντές
ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΟΙΝΟΥ
- για να προσδιοριστούν όλες οι ομάδες ανθρώπων πού έχουν σχέση με κάποιο πρόγρμμα ΔΣ
- για να τεθούν οι προτεραιότητες μέσα στα όρια του προυπολογισμόυ
- για να επιλεγούν τα μέσα επικοινωνίας και τεχνικές
- για να προετοιμαστεί το μήνυμα με αποδέκτη
- οι δυνάμεις και τα κεφάλαια θα δαπανηθούν αδιακρίτως στην προσπάθεια προσέγγισης πολλών κατηγοριών κοινού
- το ίδιο μήνυμα θα απευθυνθεί, ανεξάρτητα από το αν είναι κατάλληλο σε διαφορετικές ομάδες ανθρώπων
- οι στόχοι δεν θα υλοποιηθούν
- η διαχείρηση και ο πελάτης θα απογοητευθούν από την έλλειψη αποτελεσμάτων και θα θεωρηθεί ότι οι ΔΣ είναι ασαφής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου